Gambar Sekitar Maljis Perkahwinan Ally Iskandar & Farah Lee di Masjid Kristal, Terengganu . 20/01/2012 | The Best Weblog at Sarawak | www.pengeRindu.com Backup

Gambar Sekitar Maljis Perkahwinan Ally Iskandar & Farah Lee di Masjid Kristal, Terengganu . 20/01/2012

Anda mempunyai Kisah yang ingin dikongsikan? Kirimkan kepada admin@pengerindu.com

Siapa yang tak kenal dengan Pengacara serba boleh iaitu Ally Iskandar, pagi tadi Ally Iskandar telah sah bernikah dengan pasangannya iaitu Farah Lee.

Amboi , diam - diam ubi berisi . Mr J salute pasangan ini kerana tidak seperti segelintir artis - artis mahupun selebriti TV yang banyak *menyumbang kontroversi sahaja ataupun syok sendiri.

Mr J masih lagi menunggu persandingan Lisa & Yusri Kru pula dan lepas ini mungkin Fasha Sandha?

“Kami baru sahaja berkenalan dan saya belum pernah ucap ‘I Love You’ pada Farah,” ujar Ally serius.

Tambah Ally lagi, “Saya dapat tahu Farah nak mendirikan rumah tangga dalam waktu pengajian, so advantage untuk saya la untuk mencari seorang isteri. Kami tak berkenalan sebagai kawan pun, saya cuma beritahu Farah saya nak mencari seorang isteri, dan dia pun sedang mencari seorang suami, jadi memang sesuailah kami berdua.”

“Hari pertama kami berjumpa di Terengganu. Farah adalah junior kepada adik saya, jadi adik saya telah perkenalkan pada ibu saya, dan ibu saya perkenalkan pada saya. Dari situlah bagaimana semuanya bermula,” ujar Ally sambil ketawa.










Gambar Credit to : Ohbulan

Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share
0 comments:

Post a Comment

Feature Video :Discover Sarawak
  • Jadi Sebahagian daripada Kami dengan berkongsikan Isu Semasa, Kisah Seram atau apa sahaja ke admin@pengerindu.com
  • Langgan dan dapatkan Percuma "Ebook Kelas Belajar Forex"Sekarang:

    Masukkan Emel anda dibawah:

    Blogger Logo 1

    free subdomain
    Temubual Mr J & Radio F.Swk
    1: Temubual Pertama : Download - 4.1 MB
    Seen on TV
    1: Superimpose Gambar Nabil Cium-2010

    Link Exchange - Auto Backlink

      Click to Add our Banner for Exchange Link HERE

      Bloggers

      Backlink

      Free BacklinksPersonal Blogs Top Personal blogsMy Ping in TotalPing.comDisplay Pagerank Protected by Copyscape Originality Checker Creative Commons License Blogged.myBeliefs & Causes Blogs - Blog Catalog Blog Directory Fuyyoh Backlink, Free Backlink, Page RankFree Backlinks Free Auto Malaysia Backlinks Blog  DirectoryKedai Backlink,Backlink Percuma About IT

      Nuffnang