Gambar Lebih 10 Pengikut ajaran Sesat "Jagung" dihukum Gantung & disembelih di Sarawak. 18sx | The Best Weblog at Sarawak | www.pengeRindu.com Backup

Gambar Lebih 10 Pengikut ajaran Sesat "Jagung" dihukum Gantung & disembelih di Sarawak. 18sx

Labels: , , ,
Anda mempunyai Kisah yang ingin dikongsikan? Kirimkan kepada admin@pengerindu.com

Bintulu, 24 October 2011 . Lebih 10 pengikut ajaran sesat telah ditangkap dan dihadapkan ke mahkamah Bintulu atas kesalahan menyebarkan ajaran "Jagung" dan ajaran Jeritan seperti kokokkan bunyi ayam setiap pagi .

Warga kawasan Bintulu amnya telah lama menderita dengan kebisingan yang dibuat oleh para pengikut ajaran ini dan setelah laporan dierikan di Balai Polis Cawangan kongsi gelap Bintulu akhirnya tangkapan telah berjaya menahan lebih daripada 10 pengikut yang dikatakan sangat bahaya dan telah memberi kesan kepada ketua mereka yang berpangkalan di Amerika iaitu Mr. Kenny Rogers serta penjana kewangan iaitu KFC .

Team pengeRindu Media Network telah bergegas ke tempat kejadian dan terkejut untuk melihat hukuman gantung & sembelih secara terbalik ditempat awam manakala saki baki pengikut mereka masih lagi berkeliaran di kawasan bandar dan kini mereka telah menyasarkan kawasan kampung bagi tujuan menyebarkan ajaran sesat "jagung" .

Masyarakat setempat dikehendaki berjaga pada waktu pagi dan dinihari kerana waktu itu mereka cukup aktif menyebarkan ajaran. Jadi sekiranya anda mendengar bunyi kokokkan anda sila taburkan biji jagung dikawasan rumah kerana dipercayai akan melekakan pengikut tersebut . Perhatian Gambar dibawah dipercayai akan menyinggung perasaan anda . Wanita mengandung tidak digalakkan melihat .









































































































Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Link Adv RM5 Monthly :Berani Tengok-Ejen Prepaid
PengeRindu Network : Gallery & Koleksi Mtv Lirik Lagu
Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?
Download Mp3 atau Toturial Menarik[#Blog Trick & Tips]

0 comments:

Post a Comment

Feature Video :Discover Sarawak
  • Jadi Sebahagian daripada Kami dengan berkongsikan Isu Semasa, Kisah Seram atau apa sahaja ke admin@pengerindu.com
  • Langgan dan dapatkan Percuma "Ebook Kelas Belajar Forex"Sekarang:

    Masukkan Emel anda dibawah:

    Blogger Logo 1

    free subdomain
    Temubual Mr J & Radio F.Swk
    1: Temubual Pertama : Download - 4.1 MB
    Seen on TV
    1: Superimpose Gambar Nabil Cium-2010

    Link Exchange - Auto Backlink

      Click to Add our Banner for Exchange Link HERE

      Bloggers

      Backlink

      Free BacklinksPersonal Blogs Top Personal blogsMy Ping in TotalPing.comDisplay Pagerank Protected by Copyscape Originality Checker Creative Commons License Blogged.myBeliefs & Causes Blogs - Blog Catalog Blog Directory Fuyyoh Backlink, Free Backlink, Page RankFree Backlinks Free Auto Malaysia Backlinks Blog  DirectoryKedai Backlink,Backlink Percuma About IT

      Nuffnang